Grilltime snart!

Hejhej, sitter ute i eftermiddagssolen och skriver :) Jätteskönt faktiskt, vädret har fått mig att tillfriskna tror jag...
Solen lyser på lite mer än halva skärmen så jag ser inte mycket mer än min spegelbild, men det får duga.
Grannarna har fått vattkoppor, :S. Inte mys.
Har hållt på i trädgården idag, satt upp studsmattan, krattat, klippt gräset, osv :) Och nu har vi köpt gasol så att vi kan grilla. ÅÅååh, jag älskar våren! :D 18 grader i skuggan idag. Wow...
Nej, nu ska jag ta ett härligt bad, vi hörs!

image84

Kommentarer
Postat av: BUENA

Svar: Ja det är jag, han är min farbror :) Vilket program? Han dubbar lite olika :)

2008-04-26 @ 18:41:15
URL: http://buena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0