Helg!

Hej! Har lite svårt att skriva just nu eftersom att Tiger ligger precis mitt på skrivbordet som vanligt, hans favoritplats på jorden? Just nu är jag överlycklig eftersom att skolan går bra, jag kommer förmodligen (förhoppningsvis) in på Rudbeck och jag ska köpa lite kläder från ellos.se, bland annat linnet som jag skrev om i min modeblogg :)
Okej, jag kommer snart skrika på allvar, jag hatar min bloggdesign! Varför kan jag aldrig lära mig hur man gör den snygg? Någon som vet någonting, snälla? Jag kommer falla i en hög på marken! :X
Puss!
image49
Söta söta Tiger! Fast det var liiite irriterande att han låg där... lite senare bet han mig så fort jag försökte skriva någonting på tangentbordet. -.-

image50
Min och mammas nya palestinasjal ;)

image51
Nya skor :)

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH VILKA FINA SKOR! :D
Måste ha ett par likadana! Om jag får? (A)

2008-04-18 @ 20:41:42
URL: http://froedis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0