Kajaker!

Hellu! Idag har man inte precis haft lite att göra... hehe. Har varit och provpaddlat och köpt kajaker med mamma och pappa (två stycken tvåmanna). Det var kul! :D Men jag blev jätteblöt om armarna och jag kan säga att det inte var lika varmt där som det var här i sollentuna... hah... Skulle proppa i sig världens största tunnbrödrulle och pinsamt var det när hon i kassan såg att jag slängde halva... ^^
Sedan tittade vi förbi hos kunsinerna ett tag och sedan bar det av hemåt. Trodde jag... För då skulle vi till Biltema och shoppa loss tydligen... Köpte två radioapparater (?), bilgrejjor och en anteckningsbok till mig. Jag tror att jag har typ tusen med en mening i varje av dem. Alltså skriver jag inte så ofta i de böckerna när jag väl får en ny... heh..heh... jaja, nu ska jag gå och köpa grillkorv, ska grilla ikväll. OCH JAG FÅR INTE SPRINGA FÖR JAG ÄR FÖRKYLD JAG KOMMER FÅ VANSINNESUTBROTT SNART!
Här kommer bilder:

image85
image86
Vi är smilar, på grund av min askonstiga min och mammas anonymitet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0