Matte, matte, matte, matte....

Jahopp, hela veckan har man jobbat med matte, idag har jag haft mattelektion, mattearbete och så har jag hjälp folk med matte. Hela dagen! Jag är sluut! Och nu har jag matte i läxa också. Och imorgon är det matteprov? Kan det bli jobbigare? Suck...!!
Min "överraskning" kom idag. Det var ett stoooort nattlinne, med blommönster och tunt persiko/rosa tyg, det är jättefint! Gud, jag kommer att behålla det och använda det tills jag är pensionär! Ärligt talat! Här är en bild på modellen: (från Gudrun Sjöden)
image79

Nej, nu ska jag fortsätta plåga mig själv med svåra mattekluringar, ha en bra förhoppningsvis mattefri fortsättning på dagen. :)

image77


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0