Muntligt matteprov

Hejhej! Det gick bra på provet, var ju i en bra grupp. :) Var i ett litet rum fullproppat med människor idag. Det var liite trångt, själv satt man på bordet. Haha. Efter skolan satt jag kvar med Debbie och Dilan för att sedan hoppa på Ferit (matteläraren) när han var klar med nationella proven, för att veta vad vi fick. Jag fick ganska bra faktiskt :)
Jahapp, Valborg idag. Alla trodde att det var imorgon och det blev värsta debatten om att första maj var valborg. Haha, det var fel. I alla fall, så råkade Dilan starta en jättekonflikt bara genom att fråga en tjej vad hon hade för religion. Det visade sig att hon var satanist och att det var att man inte trodde på någon gud eller någonting. Alla argumenterade emot henne och hon stod verkligen ensam i "debatten", men det visade sig att hon hade rätt tillslut. Det finns typ en inriktning som är att man inte dyrkar djävulen, utan man tror bara inte på någon gud, man tror på ingenting eller sig själv eller sådant. Sedan hade engelska läraren "glömt" att sätta ihop betygen från engelska nationella proven som var den sista (för mig) FÖRRA MÅNDAGEN. Haha, jag blev irriterad. ^^
VALBORG! *Harkel* I alla fall... Ska fira i tegelhagen med familjen och möjligtvis några man träffar där. Det verkar nästan bli regn :S Ingen kul valborg utan eld ju! :(
Jaja, nu dör batterierna. Orkar inte gå efter laddaren, så jag slutar skriva nu. Bye!
image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0