Sjuk

Suck... Sitter och pluggar i soffan med världens dåligaste samvete. Jag satt och nördade mig lite framför tv-spelet, och då hade såklart sparningarna flyttat på sig när jag skulle spara så jag råkade spara över Nisses bästa sparning. IGEN! Detta har hänt förut! Herregud, han kommer att få ett utbrott när han kommer hem.. seriöst han måste göra om allting. What to do? Detta händer alltid mig. Det är så tyyypiskt!! BAAH! Jaja, nu ska jag trösta mig själv lite, tänkte se på tv samtidigt som jag pluggar. Men det ända som finns på tv just nu, är sjungande tygkaniner (?), Gomorron Sverige och Desire. Vad är Desire? Låter inte bra, men vad ska man annars göra? Skulle ju kunna plugga, men jag ooorkar inte! Okej, jag måste.. Ska skriva en argumenterande text i engelskan, men vad ska man skriva om? :/
Jaja, skriver ikväll.

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0