Sol!

Godmorgon! Vaknade av att en geting i mitt rum ville ut genom fönstret. Nu är det verkligen vår! Blev lite sugen på att gå ut idag... Ska i alla fall jogga lite, kanske sätta upp studsmattan. Kan vara kul, förutom att björken regnar ner smuts, bärfisar och spindlar på den. Uusch!
Ååh! Det är så fint väder ute! Jag satt ute och pluggade matte inför nationella provet på torsdag och det var så varmt! I alla fall i solen...
Nej, nu ska jag jogga, skriver mer efter Åsas släktkalas-grejj.
Kram!

image58

Kommentarer
Postat av: S A R A

svar; tack så mkt =D jag tkr oxå den blev finast, har ritat lite till, lägger förmodligen in de på tisadg :) de e så skönt me härligt väder

2008-04-20 @ 17:47:09
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0