Sommar <3

Sitter med ett glas lingondricka i handen och är lagom irriterad. Jag råkade stänga av mammas laptop som jag pluggade på så nu är en del av det jag skrev borta... Typiskt sådant som ska hända mig...
Det ordnade sig med Nisses sparning, han fick inget utbrott :) Hur som helst så mår jag kasst och sitter inomhus, fortfarande i nattlinne...
Min lugg har blivit snedlugg nu förresten, sedan jag lät den växa ut. Nu kan jag lägga den åt sidan, jippie!
Jag är verkligen på shoppinghumör, tror att jag ska ge mig ut på en runda i stinsen imorgon, men får se hur mycket jag orkar. Får pälsa på mig antar jag.
Förresten så fick jag en concealer med tidningen FRIDA, säkert någon som också hr fått den. Hur som helst, var den typ orange! Man vill väl göra så att blemman inte syns och inte göra en orange prick i ansiktet? Jaja, nog om det :)
Längtar sååå efter sommaren! Grönt gräs, värme, bada, sola, shoppa i arvika <3 LÄNGTA!

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0