Stinsen

Har precis kommit hem från stinsen med Anna. Det har verkligen blivit bra där! Nu gör det ingenting att de tar bort sollentuna mässan! De har många av mina favvis-affärer (Förut var det dååååligt):
Gina Tricot, BIK BOK, Make Up Store, Pearlchain (blev en av favvisarna idag), Panduro, Pentik, GRANIT, mm.
Åh, ni anar inte hur glad jag är! :D TIHI! Fast sedan var jag inte så glad längre för jag glömde gå in i Panduro innan dom stängde... :'( Det var några jobbiga pirater som dansade runt hela Stinsen, några fjäderprydda tjejer som dansade och gav mig Christer Sjögren flashbacks, och något band som spelade "piratmusik" typ. Jobbigt! Jag fick ju skrika för att hon i kassan skulle höra mig! :/ (Fick ett nyckelband som det står Stinsen shoppingcenter på)
Inköp: Nagelfilar...
Snart ska vi se på Pan's Labyrint, den är läskig, eller äcklig... mer äcklig tror jag... Haha. Skriver om den sedan.
Jag ska förresten beställa hem två saker från ellos.se:



image60
Anna tog kort på sig själv när jag bloggade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0