Trämannen

Hej, är sjuk idag igen. Det kom tydligen tillbaka. Gud, vad jobbigt! Har varit och tagit ett vaccin idag mot livmoderhalscancer. Det gick bra, men som vanligt blev jag lite svimmig efterråt. Ska ta ett till dagen innan midsommar. Jag kan tydligen bli lite ömm i armen, jobbigt!
Hur som helst så är jag hemma nu och jag ska plugga, plugga, plugga. Svenska och matte. Nationella prov imorgon!
Och valborgsmässoafton samma dag, yay! Ska kanske till bebis-kusinerna eller så stannar vi hemma och går till tegelhagen istället. Jag hoppas på det första alternativet. :)
Hanija pratade om någon trämann och mycket riktigt hittade jag en "trämannen Dede från Indonesien" på google.
Finns många artiklar.
(Klicka här för att se filmen)
(Klicka här för att se artikeln)
image87

Kommentarer
Postat av: S A R A

krya på dig!

2008-04-30 @ 07:32:57
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0