Andra dagen

Heej, gud vad jag är trött! Jag sov alldeles för lite i natt... Jag gick upp typ klockan halv åtta och vi började nio. Det tar typ 30-40 minuter att gå. Vi hade samling, sedan mentorstid (Då ska man prata med mentorn och ställa frågor och grejjor typ), sedan lunch, sedan brandalarm. När vi stod där ute såg vi getingar överallt! Usch, jag hatar getingar! Särskilt när de sätter sig på en! Sedan fick vi i alla fall våra datorkonton och jag valde såklart världens krångligaste lösenord (inte för att jag brukar göra det men...) och sist men inte minst blev vi fotograferade. Ingen gruppbild bara till "Student card" eller vad det nu heter och såna där porträttbilder man tar varje år. Jag såg skum ut på bilden till kortet men det skulle man tydligen inte bry sig om. Alla andra fick välja vilket kort de ville ha till porträttbilden (Lyxigt eller vad?) men inte jag, för nejdå "jag är lätt att ta kort på" tydligen, så jag fick inte välja... Tack... inte! Men men, jag antar att det blev bra då... Imorgon börjar skolarbetet! Jag och Fanny har samma lektion på morgonen (matte) men engelskalektionen har vi inte samma... Störande.... Men strunt samma! Nu måste jag sluta skriva!!
KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0