Årets första läxa

Hallu!! :) Nu är jag tillbaka, vi slutade halv ett idag och inte klockan fyra. Skönt! Mattelektionen var mest upprop och genomgång och sådant, vi har en diagnos på fredag som det tydligen inte går att plugga till... Hur som helst, efter som att vi slutade så tidigt, fick vi ingen lunch (buhu) så jag fick äta hemma. Mackor blev det. Hittade ingenting annat och nu orkar jag inte ens min andra macka! Störande! Jag var jättehungrig på engelskan men när jag väl kommer hem då slutar magen kurra! Årets första läxa fick vi i alla fall i engelskan. I matten fick vi i "läxa" att läsa ett litet papper om betygskriterier, men det är ingen riktig läxa. Engelska läxan är väldigt lätt, man ska bara skriva ett brev om sig själv till läraren på minst en sida. Jag trodde att matten skulle vara svårare men det var den inte... Fast det är bara kapitel 1 i A kursen. A kursen är kanske inte så väldigt svår... Men nu ska jag göra läxan!
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0