Godmorgon

Snaaark... idag måste jag städa, mitt rum är kaos, men jag hatar att städa!! Jag har proppat ner saker i byrålådorna som jag lika gärna kunnat slänga, bara för att jag inte orkade ta tid på mig att städa och på golvet ligger kläder i massor. Jag måste nog börja städa varje dag, då blir det nog lättare :) Och gör man det behöver man kanske ta upp någon enstaka grej varje dag och sedan blir det inga jättestäddagar! TIPS! Jag har märkt att när jag städar lägger jag bara ihop sakerna i en liten hög någonstans, så högar det finns det gott om i mitt rum... Allt beror på den där dumma full-byrån! GAAH! Och nu måste jag städa igen... suck!

Vi håller på att titta på bärbar dator och vi har hittat en liten gullig sak som heter eee pc. Den är pytteliten, men jag behöver den bara till skolarbete, mail och att blogga! Perfekt tycker jag, men inget är bestämt än... Hoppas, hoppas! Hur lätt som helst att ha i skolväskan! Den startar på 15 sekunder! :O

Imorgon är ju som jag har tjatat om, min första dag på gymnasiet! Efter uppropet tänkte jag shoppa lite till skolstarten. Själva läsningen efter schema börjar inte förräns på onsdag. Är jag onormal eller är det fler som har längtat efter skolarbetet?

Hur som helst lägger jag snart in mina bilder från vindelfjällen. Jag väljer bara ut de bästa eftersom att jag tog 700 stycken... Det blir nog några på väggen hemma också... Åh, jag älskar att fotografera!!! Jag ska nog välja en fotokurs när skolan börjar, om det går! Men nu måste jag snart börja städa... Här är en bild från syterskalet där vi vandrade, ej tagen av mig, hittad på google!
KRAMAR!

Denna dalgång var HELT fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0