Hayao Miyazaki

Hejhej, jag sitter och pluggar kemi. Eller inte riktigt, det är säkerhetsregler som vi ska ha prov om på Tisdag. Vi måste ju kunna det för att få G...

Hur som helst, tänkte jag ägna ett inlägg åt Hayao Miyazaki, som är min favoritregissör. Han har bland annat gjort filmer som Princess Mononoke, Spirited away och Det levande slottet. Spirited away har jag sett och även om det är en tecknad film är den fantastiskt bra! Jag skulle se den hela tiden om inte skivan var repig...


Spirited Away - Hayao Miyazaki                                                               Bättre bild

Det Levande Slottet - Hayao Miyazaki                                                  Bättre bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0