Kväll=Stress!

Hej igen :) Jag tänker gå och lägga mig tidigare pga skolstarten imorgon! Inte för att jag är trött alls, men i alla fall... Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon! Jag har såklart glömt att stryka min gråvita blus, stöööörande! Men men, jag får hitta någonting annat. Någonting färggladare? Tror det, faktiskt! Min storstädning har gått sådär... Jag har rensat ur den där byrån som jag pratade om, och så har jag satt min sminkbyrå ovanpå den... Hm, jag undrar hur detta kommer att fungera? Jag har även satt upp en klocka eftersom att den enda klocka jag hade förut var datorklockan... Lite jobbigt kanske om man inte har datorn på? Fast den är ju typ alltid på... Haha.

Jag ska till skolan nu! Kul tycker jag, orkar inte sitta och slöa på en buss, även om det är skönt när man är trött... Jag ska gå i morgon då och jag har ingen aning om hur lång tid det tar så jag ska gå tre kvart innan även om det kanske tar en kvart, tjugo minuter... hehe. Jag vågar INTE ta några risker! Nu har man fixat nästan allt också. Papper, pennor, nyckelknippan, väskan... Ja, allt det där! Eller kanske inte allt... Men jaja :P

Nu ska jag stänga av datorn! Vi hörs imorgon!
KRAMAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0