När katten är borta dansar råttorna i garderoben...

Hej! Jag har just kommit hem från centrum. Hade inte ens varit i en klädaffär på hela sommaren! För utom sportbutiken i Tärnaby där det fanns kläder, men den räknas inte... Tiger ligger och myser bland mina t-shirtar i garderoben... Garderobsdörren stod på glänt så Tiger kämpade sig upp för hyllorna och hittade en sovplats bland t-shirtarna. Det ser väldigt gulligt ut! :) Jag köpte ett linne på H&M (Min lilla favorit) och nu hänger det utanpå garderoben som Tiger sover i.

Jag tog ett H&M Magazine och när jag kom hem såg jag att såklart hade hon redan lagt ner en i min påse, så här sitter man med två kataloger...

Vi hade matteprov i skolan idag. Ingenting man fick betyg på eller så, men bara så att man ser hur man ligger till. Jag behöver nog repetera lite. Typ division, multiplikation med decimal och ekvationer... heh...

Men nu ska jag sluta skriva,
KRAMAR!



Ps. Gjorde en lite roligare signatur. Ja, jag vet att den är ful... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0