Tisdag

hejhej, idag har det varit en kort dag! Vi började klockan 10.25, och slutade 12.35. På morgonen hade vi matte och det visade sig att idag var ända dagen att köpa denna tegelsten till räknare och han hade inte ens sagt åt oss att ha med pengar! Den kostade 520 kronor, men det var ungefär 200 kronor billigare än i en vanlig bokhandel...
Jag och Fanny fick åka buss till sollentuna centrum bara för att ta ut kontanter till den där tegelstensräknaren!
Men men, hur som helst har vi en irriterande engelskaläxa. Man ska välja en text som är mycket kort, som man ska översätta imorgon på lektionstid. Vilken text!? Jag har ingen aning! Men nu ska jag sluta skriva, jag antar att jag måste hitta en text...
KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0