YES! Sovmorgon!

God morgon! :D Idag är jag glad! Jag har fått jättemycket sömn så jag kanske inte gäspar lika mycket idag som jag gjorde igår. Då gäspade jag oavbrutligt hela dagen, haha. Igår hade vi kemiprov. Alltså ingenting stort, bara ett repetitionsprov av grundskolan som läraren inte satte betyg på. Det var liksom första kemilektionen också... haha. Han är borta idag så det blir inget dubbelpass i kemi. Alltså får vi sovmorgon! Till klockan 10:25 igen... Om en halvtimme ska jag springa iväg till bussen. Skönt att ta buss ibland. Jag orkar verkligen inte gå... Skulle jag gå så skulle jag behöva gå om tjugo minuter så det är inte så stor skillnad men ändå... Helgen ska bli härlig i alla fall, fast jag måste städa mitt rum... Booooring... Men det finns faktiskt inte en enda fri fläck på golvet så, hehe, aa jag kanske borde städa i helgen ja... heh...
Men nu ska jag fortsätta läsa min bok! Diagnos i matten idag... suck...
KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0