Hej!! Nu mobilbloggar jag som jag

MMS

Hej!! Nu mobilbloggar jag som jag lovade :D rubrikerna blir lite skumma ju, vet inte lur man ändrar dom... Någon som vet, snälla skriv i så fall :) På bilden är förresten våran lite stökiga lillstuga och mina fötter om någon undrar :) Det är typ 22 grader i vattnet här men jag tycker att det är iskallt bara för att jag har vant mig vid vattnet i Värmeln... Det är i alla fall varmt i solen men vinden från sundet gör det kyligt ibland. Så, det var en liten väderleksrapport från Blidö då :D inte helt perfekt kanske, men ändå :P nej nu ska jag ut i solen :)


Kommentarer
Postat av: Agneta

den första raden 8de första orden) i inlägget blir rubriken, om du inte skriver rubriken för sig, i det bredare fältet

2008-07-30 @ 11:28:42
URL: http://stillstanding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0