Hemma åter igen!

Hehe, asså jag ska liksom tillbaka till Blidö igen imorgon klockan åtta på morgonen...heh..hehh... Jag är aldrig hemma!! Men jag kom på idag att jag aldrig skulle stå ut med värmen... haha. Poolen är helt uppgrävd så man kan ju inte svalka sig! I och för sig kan man ju duscha eller sätta på vattenspridaren om man är desperat (vilket jag var idag...)... Jag kommer bokstavligen aldrig vara hemma mer på sommarlovet typ. Nu när vi åker till Blidö ska vi vara där länge eftersom att Blidöloppet är den 9:e så vi ska vara där ända tills dess. Under tiden ska vi typ paddla ut till Stockholms ytterskärgård och tälta på klippor och så ska vi fjällvandra, alltså jag har ingen tid alls att skriva i bloggen! Men jag lovar att mobilblogga någolunda ofta i alla fall! Jag fick en kommentar om att åtminstone skriva ett långt inlägg, men min brorsa flippar snart ur om han inte får använda datorn... Så det blir nog inte världens längsta inlägg i alla fall ^^ Men jag hoppas i alla fall att alla har en toppenfortsättning på sommaren :) :) Jag vet! Jag kan föra resedagbok och sedan skriva av den i ett  blogginlägg :D Eller så mobilbloggar jag typ hela tiden... nej det blir dyrt... eh... alltså, vi får se hur det blir :D Än så länge har jag kanske inte världens största läsarskara så allt för många behöver inte bli besvikna... Fast om jag tänker så får jag väl aldrig mer läsare...hm... äh, jag mobilbloggar :D

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0