Fredag

Hejhej, gud vad det är varmt! Jag gick och mötte Sofia för ett tag sen och nu är hon här. Det är sååå varmt utee!
Vi ska hoppa på studsmattan med vattenspridare under sen. :) Kul, kul. Men först vill hon spela lite sims. Hon måste sticka vid 6 så på kvällen kanske vi i familjen ska till kungsträdgården och äta på matfestival-grejen som är där. Min kusin som är  sju år ringde och frågade om vi ville komma på hennes kalas på söndag klockan 6. Haha, då har jag bara lördagen kvar för shopping alltså. Så om jag inte hittar en bolero på lördag är det kört.... Suck... Fast jag kan alltid kolla på bolero på SALT idag innan kungsträdgården. Alltså det var på SALT som bolerosarna fanns. :) Men nu ska jag gå tillbaka till Sofia som sitter och spelar sims ^^

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0