Godmorgon

Jag vaknade precis och jag vet inte alls vad jag ska göra idag. Hehe. Igår kom mina kusiner förbi (de som jag var barnvakt åt som bor i Hägersten) och vi kollade på ett hus som hade visning. Det ligger på samma bara ett hus mellan vårat hus och det huset så det skulle vara jätteroligt om de flyttade dit! Det blev lite för mycket pastasallad så det får jag äta till lunch idag. Jag känner mig inte precis så sugen på att äta nudlar idag igen. Det har liksom blivit lite för mycket...

Det gick inte så bra för Sverige igår. Matchen mot Ryssland menar jag. Det blev 2 - 0 till Ryssarna. Blä. Det blir nog inget EM för Sverige i alla fall.

Men nu ska jag äta frukost, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0