Hemma från allt!

Hallu! Nu är jag hemma! Det har varit jätteskönt i stan idag! Jag drack iste, strosade omkring, åt lunch, shoppade, ja, allt hade ju varit roligare om man inte hade varit ensam! Hehe. När klockan var tre var jag tvungen att åka till skolan för att det var utställning i bild och teknik. Hehe. Åh! Dom har satt upp bilder på oss i skolan från sexan till nian. Jag ser ju ut som ett litet monster i sjuan! Sexan och åttan var väl okej, men sjuan! Wääähk!
Dagens inköp:
* Smalt brunt diadem med ormskinnsmotiv från Glitter.
*
Orange t-shirt från H&M.
*
Vita ballerinaskor från Din Sko.
* Svarta pumps från Din Sko. Bild nedan...
Wiie!

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: samma här ;D. jag tänker alltid så, men hur ofta krachar dom liksom;p hehe, nästan aldrig ju.

tacktack :D

2008-06-04 @ 21:28:39
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0