Hemma

Hej, har just ätit lunch :) Jag kom hem från kista för ungefär en halvtimme sen. Jag hittade saken jag skulle köpa och jag letade efter en bolero till balen men hade inte tur. Nu sitter jag och tittar på Glamour. Det har jag typ sett tre gånger innan och det är alltid lika dåligt, men hittar man ingenting bättre så... Snart ska jag i alla fall gå ut och sätta mig i solen och försöka få brunare ben och kanske måla tånaglarna också :D Hahaha! Jag zappade mellan kanalerna och hittade det gamla barnprogrammet "Från A till Ö - en resa orden runt" med den där ugglan och Hedvig eller vad hon nu hette. Shit, jag hade glömt det! Det är typ från 70-talet! Hahaha, nej nu byter jag kanal... Okej jag har bestämt mig. Någon film som heter "Lady Jane" på Tv4 Film. Haha, den är gammal, men det finns ingenting annat...  Jaja, skriver senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0