Hoppsan

Okej, jag har fått en kommentar om att jag ska skriva oftare och även om jag inte vet vem det var som skrev den, så tänker jag skriva oftare. Men som jag har sagt är det inte så lätt när man är ute och far hela tiden, nu på sommaren. Nu till midsommar kommer jag till exempel att åka ut till landet och kommer därför inte kunna skriva mycket alls. Jag kanske mobilbloggar ibland. :S. Men jag ska försöka! :D :D

Igår sov Anna över och vi lagade Spaghetti Carabonara vilket är mycket konstigt för vi brukar bara orka göra pannkakor eller pasta med köttbullar eller någonting sådant. Sedan bakade vi chokladbollar och såg på Harry Potter två. Man märkte verkligen att den var lite småfånig men vi blev livrädda när den stora ormen högg, haha! :P Det var konstigt att se en gammal film på något sätt. De var så små!?

Men men, idag är jag i alla fall ensam hemma hela dagen... Suck. Jag kommer väl att läsa bloggar och handla. Haha. Måste handla lite grejjer till pasta salladen som jag ska göra ikväll. Det är bara jag och mamma som är hemma eftersom att pappa är bortrest och Nisse är i Göteborg med sin kompis och hans familj.

Igår såg jag och Anna på Gossip Girl och jag irriterar mig extra mycket på Blair. Haha, inte så konstigt faktiskt, hon är ju ond ju. Man vill verkligen veta vem Gossip Girl är! Men men, jag får klara mig och vänta. Men synd bara att jag kommer att missa alla avsnitt när jag är på landet! Det suger!

Nu ska jag sluta skriva i alla fall, vi hörs :)

Gossip Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0