Ingenting köpte jag! Bara pepsi...

Hej! Är hemma från stan nu, vandrade omkring själv... kul... I alla fall hittade jag ingenting! Bara ett par skor som jag inte köpte. Jag sprang in på myrorna en snabbis och hittade en hel del små söta väskor, men köpte inget där heller. Jag får ganska lätt ångest om jag köper någonting som var ganska onödigt eller dyrt. Men ser jag någonting riktigt gulligt får jag INTE ångest :D Idag när jag köpte lite naturgodis, för 20 kronor på hötorget och då fick jag lite ångest. Det var typ tolv bitar så hehe. Köpte min älskade älskade dricka pepsi :D Den tog slut fort... Fast kolsyran försvann ändå... Men hur som helst, har min skinnjacka kommit nu :D Jag är superglad :") Liiite stor är den, eftersom att den är storlek 36 för att jag ska kunna växa i den tillslut, inte kul att köpa en så dyr i en storlek man inte kommer kunna ha till hösten då man väl behöver en skinnjacka... Mamma och Pappa ville belöna mig lite för att jag kommer in på Rudbeck (känner mig bortskämd...) så mamma har köpt tårta :O Haha, jag blev ju glad i alla fall :) jag hittade en sååå fin volangkjol på Gina Tricot och en superfin violett kläning med volanger på Beyond Retro. Och världens sötaste väska från Myrorna. Jahopp, så kommer man hem tomhänt.. Men, men, jag har i alla fall en fransväska nu :) Märkte att den var av märket guess. Det hade jag inte tänkt på förut :P Märkte också att jag har en Mulberry väska... fast den är falsk... heh...heh... Den är kanske inte riktigt min eftersom att jag bara har "tagit" den av mamma, men i alla fall. Nu är det inte bara klagomål som fyller upp denna blogg i alla fall, vilket ju är en bra förändring, haha. Men nu ska jag sluta skriva och göra någonting annat. Kanske läsa bloggar istället... hihi. Om vi inte hörs ikväll hörs vi imorgon :) Börjar klockan tio och ska ha valsövningar (till balen) och se på film. Tihi! Mys!
kramar
Kramar /Emma :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0