Jahopp... Tack så MYCKET!

KUL! INTE! Nu visar det sig att jag har gått upp tidigt i onödan! Min lärare ringde (till min mobil...?) och sa att han hade "sagt fel igen". Ja, för nu visar det sig att jag ska vaccinera mig på måndag! Jaja, jag ska i alla fall dra till Kista snart och köpa en sak... Och jag måste köpa någonting för mitt Gina Tricot presentkort... hehe. Jag behöver ju en väska, får se vad de har. Annars får det bli ett plagg :) Jag ska gå hemifrån fem i tio nu i alla fall, så åker jag iväg. Men när Nisse kommer hem måste jag vara hemma. Suck... Jaja, nu har jag i alla fall tid på mig... Tänkte börja med dagens outfit, men kameran fungerar ju inte så det får bli skriftligt, haha.
Jättegamla ljusa trasiga jeans från JC, vit top från H&M, svarta pumps från Din Sko, ljusbrun moccaväska från Guess, brunt diadem med ormskinnsmotiv från Glitter. Tihi. Jag gillar redan dagens outfit... Inte för att jag har världens mest intressanta kläder på mig just nu, men haha. Och någon bild ser man ju inte heller, så jag får beskriva allt... Men nu ska jag äta en frukt eller någonting, det blev lite väl tidig frukost. Och lite frukost. Bye, skriver snart igen.
Jag gillar Linn Gustafssons jeansjacka :) (Bild nedan)

Är den inte fin?

Hittade jättekonstiga bilder på mig från i vintras, haha jag har tuggummi på den första :P
Fint... inteMaahaa! Gud vad jag leker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0