Onsdag morgon

Helloo, vaknade för typ en halvtimma sedan, är ju lite halvtrött. Men det är väldigt tidigt också. Jag tänkte först att jag skulle få världens sovmorgon, men sedan ville jag ha tid att slappa i soffan så jag bad mamma väcka mig. Orka vakna av en väckarklocka när man är ledig? :P Idag ska jag ringa Anni och åka till stan. Behöver  verkligen hitta ett par skor denna gång. Jag hittade ju ett par på Nilson som var bra, men sådana finns överallt egentligen. Hittade en bild på Nilsons hemsida men den var riktigt dålig eftersom att det lyste vitt då bakgrunden var vit och skon lika så... hehe. Nu sitter jag och tittar på  Vakna med The Voice. De ska träffa ormar, höhö, jag avskyr ormar så jag vill ju se av någon anledning... Det är ju inte jag som träffar ormarna så haha. Hm... vet inte vad jag ska ha på mig idag, någonting ljusblått blir det i alla fall, mina hallonrosa naglar måste ju lysa lite, haha. Jag mobilbloggar nog från ett café eller någonting tror jag. Nä nu tror jag att jag byter kanal... måste zappa lite. Inte Rachel Ray, hmm... supernanny funkar nog! Har inte sett det sedan jag gick i åttan. Haha! Skriver från ett café haha! Tror jag... annars skriver jag när jag kommer hem :) Kramar

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0