Rolig dag! :D

Hejhej, jag kom hem typ klockan fyra :/ Det var picknick idag men det kändes inte som om det var med skolan. Vi satt inte ens med dem och sedan var det bara slut på skoldagen. Efterråt skulle vi gå hem men det gick inte så bra, haha. Vi var en ganska stor grupp som gick från början och sedan gick typ två personer åt ett annat håll och efter ett tag var det bara Jag, Sanna, Debbie, Hanija, Christina, Ato och Pascal kvar. Vi hittar inte så bra i Solna så vi gick liksom nästan vilse, hehe. Vi frågade en tjej om vägen och pekade åt höger, sedan frågade vi en gammal man på en balkong vart tunnelbanan låg men han började babbla om att pendeltåget går snabbare... Vi liksom struntade i honom lite, vilket visade sig vara ett bra beslut :P På vägen hade vi lite konstiga diskussioner, till exempel denna:

Debbie:
Nej, man kan inte skriva ut dagen-efter-piller själv!
Dilan: Jo! Det finns på pressbyrån bredvid chokladen!!

Och denna:

Jag: Shit, tänk om ingen bryr sig om mig när jag dör och min grav blir överväxt av mossa...
Debbie: Men mossa är sällsynt, du borde ta det posetivt!

Ja, det var min lilla konstiga dag, men nu måste jag städa för att vi ska på middag hos en annan familj snart. :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0