RUDBECK, HERE I COME!

Hemma igen! Jag var hemma för en timme sedan också, men då kom jag på att jag inte hade frågat om jag fick godkänt på min musikkomplettering så jag var tvungen att åka tilbaka... Men jag åkte hem igen för jag fick godkänt! Yey! När jag stannade till på Kista Grossen för att köpa någonting att dricka, fick jag syn på ett jättegulligt hallonrosa nagellack (Dock inget dyrt, det var ett Rimmel lasting finish för 7 kronor, haha, men grossens priser är ju galna) så det blev ingen dricka! Wie! Snart ska jag åka till stan, men först ska jag möta Anni och byta tröja mot solglasögon. Jag rättar mig, mitt lägsta betyg blir ju inte VG om jag får G i Spanska, så mitt lägsta betyg blir väl G då :)
Mina betyg är nu MVG i Svenska, So och Bild och VG i allt annat utom Spanska där jag har G. :) Det blir 280 poäng, alltså RUDBECK, HERE I COME! :D Gissa om jag är glad! :D:D:D Hoppas alla andra också kommer in på sina val :) Men nu ska jag måla mina naglar hallonrosa :) Vi hörs ikväll! :) :) :)
PS. MIN SKINNJACKA FINNS ATT HÄMTA PÅ ICA! .DS: :) :)

Kanske lite varmt just nu bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0