Slappkväll

Jag sitter i soffan och har just tittat på lite tråkiga program som Joey, Americas Funniest Homevideos och The war at home. Håller nu på att se på Du är vad du äter. Anna Skipper är verkligen hård! Kamp skipper, liksom? Men ikväll blir det Gossip Girl och Desperate housewives. Jag tittar ju inte på tv vid den tiden annars. Men är man ledig så :) Nu är mina naglar hallonrosa i alla fall, jag blev jättenöjd! Vilket bra köp jag gjorde, haha. Men vi får ju se hur länge det sitter kvar på naglarna. Men det är ju Rimmel och inte ICAs, haha. Åh, gud jag har inte sprungit på länge! Det måste jag göra! Fast cyklat har jag gjort, men inte långt :P Nä, nu ska jag se på Gossip Girl alldeles strax :D Vi hörs imorgon bitti ;)

Gossip GirlDesperate Housewives

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0