Snaark...

Godmorgon... är sååå trött. Jag gick upp halv åtta idag. Ska vaccinera mig mot någonting i skolan idag och egentligen är jag ledig! Gaah! Men idag ska jag i alla fall inte åka in till stan, det blir för mycket... Jag ska bara ligga och sola idag tror jag. Okej, inte bara, haha. Jag ju redan har hittat skor nu så det värsta letandet är ju över, men väska... Äh, det får bli imorgon eller någonting. Eller i helgen. Strunt samma! Just det, jag hade ju "lovat mig själv" en vit väska... strandväska får det bli istället. Brun eller naturlig färg. :) Klockan är inte ens åtta och min buss går tio i nio. Så jag måste gå hemifrån tjugo i eller typ fem över halv. Jag kanske borde börja klä på mig snart? Jaja, skriver när jag kommer hem. :) Kramar

Jag är så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0