SOMMARLOV! ;"D

HEEEEJ! JAG ÄR ÖVERLYCKLIG! Äntligen är det sommarlov! Fast ändå är man ju lite sorgsen eftersom att man slutade nian och kommer säkert aldrig mer träffa vissa personer. Fast Sanna ska också börja på Rudbeck! :D Jag fick G i Musik och Spanska, MVG i Svenska, So och Bild och VG i allt annat. Det blev 265 poäng om man tar bort ett betyg (alltså musiken), eftersom att man av någon anledning måste göra det när man räknar poängen. Jag fattar inte riktigt varför jag bara fick G i musiken men jag kan inte precis göra någonting åt det nu... Jag kom förresten på att jag glömde lämna in den där responsen som jag skulle ge på Linneas tal :/. Liite försent nu kanske... eheeh... Imorgon ska jag som sagt var gå till skolan vid tio-elva tiden och ta spruta. Blä, jag hatar sprutor. Och på sommarlovet till på köpet! Den nittonde ska jag ta en spruta till, för vaccinationen mot livmoderhalscancer och sedan imorgon ska jag ta fästingsprutan, alltså TVÅ sprutor på en dag!! Jobbigt lagom! Men men, jag klarar mig. Om det nu går att ta så många samtidigt... Aja, nu ska jag titta på Naruto ^^
Kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0