Söndag

Godmorgon, jag har varit vaken ett bra tag nu. Vaknade klockan nio. Idag kommer min morbror med våran yngsta kusin Axel som är ett år. De ska äta lunch här och sedan klockan sex ska vi iväg på släktkalas i enskede för att våran kusin Magda som är sju år fyller åtta år imorgon. :) Fullproppad dag...

Det är jättevarmt nu men det ska bli åska och regn. Här har det redan börjat småregna... Jag gillar åska :)

Mitt rum är som vanligt en katastrof, om jag bara kunde rensa lådorna så att jag har någonstans att lägga alla saker! Blö! Det ligger kläder på golvet (Okej, det kan jag ju lägga i garderoben...), det står saker överallt på golvet, stolar, byråer och skrivbord. Överallt skräpar det saker. GAAH! Jag blir så irriterad! Fast jag skulle bara kunna städa egentligen men så tänker inte jag ibland, nä, jag bara kliver runt i röran och tänker "Men jag städar imorgon". Okej, nu är jag seriöst sur på mig själv.

Men hur som helst, måste jag sluta skriva nu, måste gå och handla mat. Vi hörs imorgon tror jag. Gud vilken dålig uppdatering det har varit på sistone! Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0