Spruta i båda armarna -.-

Hej, idag har jag tagit en vaccinationsspruta mot Polio, stelkramp, kikhosta och difteri. Vet inte hur någon av de sakerna stavas så jag ursäktar om det var fel :P Nu ska jag i alla fall ta en till spruta, då en fästingspruta. Suck... då måste jag ta i andra armen så jag kommer ha ont i båda armarna... Inte presic min mysigaste dag ever... Men jaja, jag får klara det. Jag blev i alla fall inte ett dugg svimmig efter sprutan jag tog i skolan nu i morse så jag hoppas att jag inte blir det av den här. På lördag kanske jag ska på grönan, men jag får se hur det blir, ingenting är bestämt liksom. Det är bara ett förslag hittills. Men vi hörs ikväll om jag kan röra armarna :P Haha, det är klart jag kan.
Kramar

Kommentarer
Postat av: anna

Hallå emma skulle du med till Grönan på lördag? Det kommer bli du jag, carro och fanny! Skriv på sms eller msn om du hänger med :)

2008-06-12 @ 18:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0