Tisdag morgon

Godmorgon, jag vet inte varför jag vaknade så här tidigt när jag börjar halv tolv... Jag har typ sovit i sju timmar i natt... Det var kul igårkväll i alla fall :) Nu är jag jättetrött och det är kallt ute till på köpet. Jah, passar ju perfekt när man ska ha picknick... Men men, det blir nog inte iskallt :) Idag känner jag att jag bara vill slappa, men ändå var det någonting idag.. Någonting var det... Hm.. får se om någon påminner mig om det, haha mitt minne är utsuddat...

Om det börjar regna idag när vi är i hagaparken (picknicken) så har inte lärarna någon plan B så då får vi förmodligen gå hem. Skönt! Men jag skulle inte tro att de släpper oss så lätt egentligen, de kommer säkert på någonting som typ att vi ska "tillbaka till skolan och leka lekar hela dagen!" Yeey... inte. Man får ju hoppas att det inte blir så...

Jag har varit modell i mammas stickblogg, haha (Bild nedan). Det kommer jag att vara fler gånger, haha. Hon har just kommit igång med den, så det är roligt att läsa...

Hur som helst går min buss klockan 10:08 så jag ska äta frukost nu :) Vi hörs ikväll om jag inte mobilbloggar från picknicken. :) På sommarlovet kan jag blogga oftare! I alla fall när jag inte är på landet...
Kramar.

Bild från mammas stickblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0