Tisdag morgon

godmorgon, har just vaknat :) Vi börjar tio idag så jag ska passa på att slappa lite. Tiger är lite jobbig just nu, han är övergosig och är överallt. Just nu spatserar han omkring framför mitt ansikte... suck... Men söt är han! :D Min buss går 9:23 så jag får väl sticka härifrån tio över :( Vad tidigt... Det gick en buss 9:38 men den vågade jag inte ta, för bussarna går ju inte alltid lika fort som de säger att de ska göra, men, men. Åh, på måndag är det bal (:S) och jag har inte köpt någonting förutom klänningen :/. Jag hittade ju ett par skor på Nilson, men köpte dem inte så idag ska jag köpa dem i kista istället. Orkar inte gå i stan, fick ont i stortån, haha.

Idag ska jag sola! Om det blir varmt, men det är väl ganska självklart, eller? Man måste ju få färg! :D Synd bara att våra grannar inte ens behöver anstränga sig för att se mig eftersom att det inte precis är så avstängt mellan våra hus... kul...

Tror att jag ska klicka hem lite smink från Asos, en cherry lip balm och en blush stick, tillsammans kommer det att kosta ca 90 kronor. Men får se hur det blir, jag lär jag fråga mamma först. Men nu ska jag sluta skriva och äta frukost i trädgården. Skriver ikväll eller i eftermiddag! :D
vill ha!Min cherry lip balm går inte att öppna, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0