Tisdag

Hej! Kom nyss hem, har haft film och danskurs i skolan idag. Vals. Hehe, det var ganska kul ^^ Hade aldrig kunnat föreställa mig själv dansa vals, men men... Det är ju inför balen. Men den ser jag inte precis fram emot... Jag har en känsla av att jag kommer att göra bort mig totalt, hahha. Jag är ju utan dejt igen. Som Sanna också är nu dårå... Visade sig att det hade varit en liten lögn, inte för att det gör mig något för att det kändes jättekonstigt och jag ville ju inte säga det för att jag inte ville såra någon, så det var ju bra faktiskt :) Fast man kan ju inte låta bli att hata killen som ljög, hoppas han fattar vad han har gjort. Jaja, annars får jag väl ta och berätta det för honom, haha! Jag är på superbra humör nu i alla fall, hoppas att alla andra också är det :D Vi ska inte åka till landet i helgen. Varför vi inte ska det, det har jag glömt, hehe... Men i alla fall. Dags att tänka på bikini kanske? Jag hittade i alla fall ett par stycken, bland annat denna från Victoria's Secret:
Så gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0