Lördag kväll ♥

Nu har vi precis lagat canneloni! (Pastarullar med ricottaost och spenat i) Min favoriträtt! :D Och så lyssnar vi på mitt favoritband, Muse! Jippie! :) Vi fixade också små crostinis med tapenade på. :) :) ... och chips & dipp! Haha, obligatoriskt på en lördagskväll? Nej, vi har typ haft det tre gånger förut... :) Köket är i alla fall jättefint! :D :D

Jag har köpt ett paraply nu också. Ett lila/vinrött, jag kan inte bestämma mig för vilken färg det är... Hmm... Vi säger lila :)

PS. Katterna vi var kattvakt åt var såååå söta!! Den ena var jätteliten och rödbrun (Chili hette hon), den andra var grå och lite större med stora uppspärrade gröna ögon (Balou hette han). De var så söta! Chili gick och strök sig mot allting medan Balou var väldigt skygg... Synd, han var så sööt! ♥

Men nu ska jag inte skriva mer! ♥
MUSE!
Muse :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0