<-- iPod!

Jag hittade en rolig grejj där man kunde göra sin egna mini-iPod och lägga in på bloggen! :D Den kan bli lite konstig och spela två låtar samtidigt ibland.. Men i alla fall! Den första låten och de två sista är inte så bra, men de andra gillar jag. Fast jag valde de ju själv...

Men GUD! Vad arg jag blev när jag tittade på idol! Loulou fick ju inte åka ut?? Hallå, Robin B är mycket dåligare! Suck! Men nu ska jag läsa min bok! Lyckades hitta en serie som är lite "okänd" på sollentuna bibliotek, men jag får väl låna de i skolan, där finns de i alla fall. Ååååh, längtar till den 21 november!! Twilight!!!!!!!!!!!! :D:D

Jag gjorde lite konstiga bilder på ett program som heter paint.net. Här är några! :)
Gulliga Tiger!

Jag gjorde två på Bethany Joy Galeotti och Orlando Bloom också men vem vill se dem förutom jag liksom? Hehe...

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0