Dålig uppdatering

Hehe oj då... Nu har jag inte skrivit på ett tag men idag skriver jag i alla fall! För att det är... IDOOL!! :D Heja Alice, Anna och Johan Palm!

Idag hände någonting roligt. Hihi. En brödbit kom flygande och hamnade i Fannys ficka. Allvarligt, den gjorde det! Den kom flygande och landade i fickan! Vi skrattade hela lunchen och fick arga blickar av de som satt bredvid oss. Aj då. :P

Jag fick VG+ på Kemiprovet och laborationsredogörelsen så ha ha nu kan han inte säga att jag "får kämpa för att hålla uppe ett G"! Där fick han!  Hihi!

Den 21 november har Twilight premiär!
Hejdåå! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

hehe vi hade såå roligt!!



LÄNGTAR SÅÅ TILL PREMIÄREN, SKA BESTÄLLA BILJETTER SÅ FORT DE KOMMER UT!!!!!!!!!!1

2008-10-29 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0