Dumma proportionalitet!! :(

Hejhej,  sitter och myser i källaren nu och gör matteläxan. Vi måste ju bo i källaren medan de bygger om där  uppe. Har jag berättat det redan? I alla fall, de ska bygga ett nytt kök, lägga nytt golv överallt (utom sov- och badrummen) och lägga nytt tak... Köket kommer att bli mycket större nu! :D Det kommer att bli så fint!

Matteläxan är svår. Handlar om proportionalietet... :S Jag ligger lite efter nu, jag som alltid låg före... Ibland halkar man efter, hehe... Det är en svår del just nu och jag blev inte glad när jag såg att det höll på igenom hela kapitlet i matteboken. Då kommer vi ju ha ett helt prov fullt med de svåra uppgifterna sedan! :(

Mamma har ont i magen så jag fick vara hennes slav. Värma vetevärmaren, hämta glasögon, laga soppa... Det var ganska kul ^^ Men nu ska jag fortsätta med jobbiga matten... :(

Reklamen igen! :D Vill se den filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0