Fredag

Godmorgon! :) Jag vaknade halv sju idag. Önskar att jag inte behövde gå till skolan, det var så varmt i sängen... Men jag måste. Debatten mellan våra partier fortsätter idag. Moderaterna har INTE mycket åsikter om kollektivtrafiken som sagt, så jag vet inte om jag kommer kunna svara på alla frågor...

Cirkusen är borta i alla fall, det var bara en dag. Igår när vi kom till skolan var den inte där. Synd, det var ganska kul att veta att det fanns kameler på andra sidan vägen, när man satt i ett tråkigt klassrum. Fast det var ju studiebesök, så vi var inte i skolan mer än två lektioner.

I helgen kommer jag inte få tråkigt, jag har alltid tråkigt på helger, men inte den här helgen. Alla kunskapsskole - tjejjerna kanske ska träffas och sedan kanske jag ska till Jakobsbergs sam-gymnasium och plugga med dom. Sedan kanske jag ska vara med Anna. Får allt plats? Men inget av det är bestämt. Vet inte ens om jag orkar åka till jakobsberg. Hehe. Slöis där.

Men nu måste jag klä på mig. :)  Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0