Halloween

Hejhej :) Jag ska strax gå och lägga mig, jag är jättetrött! Men om jag känner mig själv rätt, kommer  jag inte att somna förrän ungefär klockan halv ett. Konstigt nog är det för varmt i källaren! Det brukar vara iskallt! Nu är i alla fall köket klart så vi kan laga riktig mat (fast ugnen fungerar inte tror jag...) och det blev så fint!

Jag blev arg när jag såg idol idag också, haha! Sepideh fick inte åka ut! Fast hon var ju inte så bra idag, men schlager är ju inte hennes grej, som de sa. :) Jag tycker att Lars kunde åkt ut. Han bara flamsar! Tänk, Loulou kunde varit kvar i stället för honom! Han VILL ju inte ens vinna!? Varför, varför, varför? :(

Idag var vi på söder och såg Quantum of Solace (Den nya bondfilmen). Den var bra, men jag förstod inte riktigt var den handlade om. Jag förstod vad de gjorde och så, men jag såg inte den första filmen och den verkar hänga ihop med den här... Synd... Måste nog ta och se den :)

Eftersom det är Allhelgonaafton idag, tände vi ett ljus på Sputniks (Våran katt som dog för ungefär ett och ett halft år sedan) grav och satte dit en liten gullig pumpa :) Vila i frid Sputnik! ♥

Men nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0