Listor, listor, listor!

Vad heter du? Emma
När är du född? 1992
Vart bor du? Sollentuna
Trivs du där? Jadå!
Har du körkort? Haha nä :P
Umgås du med på helger? Vänner, familj...
Vad spenderar du dina pengar på? kläder, äta ute, bio mm., grejjor.
Festar du? Näe :)
Kan du baka bullar? Vet inte :S
Mc Donalds eller Burger king? Donken!!
Äger du ett buss kort? Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Blå
Hur ser du ut i dag? Strumpbyxor, blå "klänning", vinröd kofta.
Nästa mål i ditt liv? Ehm... vet inte, klara mig bra i gymnasiet? :/
Vad såg du senast på TV? One Tree Hill tror jag.
Hur svarar du i mobilen? Hallå :P
Vem ringde dig senast? Sanna tror jag
Vad sa den som ringde? Haha jag vet inte, missade samtalet xD 
Vill du ha barn? Senare, ja!
Vad skulle dom isf få heta? Ingen aning :S

Senaste Person som du gick till skolan med? Åker buss
Såg dig gråta? Mamma :)
Fick dig att gråta? Vet ej
Du gick på Bio med? Anna :):)
Du gick på stan med? Anna haha xD
Skickade sms till? Sanna
Chattade med? Justin

Har du någonsin
Rökt? Nej
Drömt något helt galen och som sedan hänt dig nästa dag? Näe :)
Tagit droger? Naj!
Sovit naken? Aa när det var asvarmt xD
varit kär? Typ
Kört bil? Nej :P


Favorit
Årstid? Sommar :D
Musik? Allt!
Månad? Juli! :)
Dag? Julafton
Lag? Eh... vet inte? :P
Idol? Haha, favorit idol. Det lät kul... men de e väl Bethany Joy Galeotti.

Senste
Låt du hörde? Paramore - When it rains
Film du såg? Det levande slottet
Sak du stal? Ehm?
Människa du slog? Haha.. brukar inte slå folk :D
Stora bussresa? åker typ aldrig buss långt, men det var väl sista gången vi åkte hem från falun med skolan.
Låt du sjöng? I kissed a girl

Första
Första bästa kompis? Rebecka
Första jobb? Barnvakt typ
Första resa? Hmmmm.... vet inte tror det var cypern eller nåt när jag var 4
Första begravningen? Har aldrig varit på begravning...
Första nyblivna kompis 08? Hm............ kommer inte ihåg... Kanske var det Sanna...

EN TILL :D

MOBIL !



1.Har du pussat nr 13?
Debbie - Nä det har jag inte :)



2. Har du nr 6 msn?
Anni -  Ja det har jag



3. Är du kär i nr 26?
Hannah - Neej :)
                    
4. Har du kramat nr 10?  
Blidö - Nä lite svårt att krama sitt landställe ^^ Eller farmor och farfar har jag ju kramat i och för sig....

5. Är du bästis med nr 29? 
Jag - Hahahahaha, nej inte direkt :):)



6. Gillar du nr 30?
Linnea - Aa  :)


7. Har du varit kär i nr 37 ? 
Mormor - Neeee då verkligen inte ^^

               
8. Har du varit med nr 25?
Hem - ehm.. jag antar det? :P


9. Längtar du efter nr. 21
Farmor och farfar - Ehm... Lite kanske? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0