Mänskliga pyramider - födelsedag - Trött

Hejhej, idag är jag jättetrött. Igårkväll kunde jag inte somna och så försov jag mig i morse så jag hann inte riktigt vakna... Vi fick i alla fall frukost på sängen, eftersom min lillebror fyller år. 14 :D

I skolan hade vi idrott och vi skulle göra dessa saker:
* Armhävningar med någon på ryggen (Ajjj!)
* Knäböj med någon annan på ryggen (AJ!)
* Den ena ska stå på händer på den andras ben (heh)
* Brottas
* Bygga mänsklig pyramid igen (jag stod högst upp igen...)


Det var kul :) Fast jobbigt... Men kul! Hehe... 

Nu på kvällen skulle vi göra is-slush med mangosmak. Våran mixer är så dålig! Det går inte att köra annat än flytande saker i den! Isen var helt omöjlig att mixa utan att mosa den innan. Men det blev bra i alla fall. :) Sedan åt vi indiskt och fick bakelser till efterrätt. Hihi, jag älskar bakelser :D Fast man blir så fort mätt! Det är lite irriterande... Haha.

Men nu ska jag fortsätta plugga kemi!!! DEN 21:A NOVEMBER HAR TWILIGHT BIOPREMIÄR! JAG MÅSTE SE, MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE!! :D
Hejdå :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0