Pyramider

Nu har jag kommit hem igen... Vi gjorde en väldigt rolig fast konstig sak på idrotten idag. Vi byggde pyramider. Med oss själva... Alltså att två står på knä underst, sedan två personer på dem, sedan en person på toppen och så vidare. Jag stod på toppen på en av dem. Det var liiiite vingligt! Det var alltså jag ovanpå två personer (ovanpå varandra). Jag blev typ svettigare av att ta på mig skorna än vad jag blev av idrotten...

På svenskan ska vi skriva en krönika nu. Så irriterande svårt att hitta på ett ämne!! :( Men hur som helst ska jag börja läsa min nyinköpta bok av Stephanie Meyer ("Ljudet av ditt hjärta") som är tredje boken i serien om Edward och Bella och varmpyrgrejjer. Men nu MÅSTE jag skriva kemin :S

Jag lägger in denna låt igen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0