STACKARS! ;O

Stackars stackars!! Min lillebror har brutit nyckelbenet! Han ramlade av skateboarden så nu kan han inte följa med och rida islandshästar på söndag och han kan inte gå på graderingen i kung fun. (När man kan få bättre bälte). Stackars!! :(
Jag ska köpa en present till honom! Jag köpte ingen födelsedagspresent åt honom så aa, hehe...

Jag hade kemiprov idag och det gick ganska bra faktiskt. Skriva kemiska reaktioner var svårt, men annars gick det rätt bra tror jag. :)

Jag tittar på Färjan som utspelar sig på Cinderella (som vi har åkt med två gånger) så det är roligt när man känner igen saker! En rolig elvis-snubbe till exempel! :)

Hejdå! Nu börjar snart IDOOOL! Då blir jag lika galen som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0