Torsdag

Hejhej :) Jag sitter och pluggar kemi. Prov imorgon :S Men jag känner mig någolunda säker på sakerna i alla fall. Ska bara repetera lite till, hehe. Åh, jag lyssnar på en jättebra låt! Den finns under kategorin "spellista" Den första låten. Den och "Hallelujah" är typ mina favoritlåtar just nu! :) Och Fair med Remy Zero såklart :) Den videon är inte tillgänglig längre, så man kan inte se den. Typiskt!!

Jag vill bara att kemiprovet ska vara över och att det ska gå bra såklart. Jag har varit så himla stressad inför det provet. Det kommer vara så skönt i helgen när det är över. Om det inte går jättedåligt såklart... Nej det kommer inte att hända säger vi, hehe.

Vi hade idrott idag förresten. Vi fick leka kull... >_< Kramkull typ. Heheh... Sedan spelade vi spökboll och det var typ tre personer som sköt så hårt att man hela tiden var jätterädd, haha!

Vi fick tillbaka novellerna i svenska också. Jag fick G+. Sämsta betyget jag någonsin fått i svenska. Men min novell var inte bra heller, det visste jag redan när jag lämnade in den. Jag var inte alls nöjd men vi hade ju inte så mycket tid på oss så jag kunde ju inte precis skriva en ny...

Nu ska jag fortsätta plugga! :/
Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0