Torsdag - skolfoto - cirkus - influensa

Hejhej, jag vaknade klockan sju idag, bara för att tvätta håret, jag var tvungen, innan skolfotot. Mitt hår torkar så långsamt, det är fortfarande lite blött... Vi har z-dag idag i alla fall, så det blir fotografering (10.45) och sedan hem igen för att plugga matte och kemi. Matteboken glömde jag i skolan så den får jag släpa med mig hem efter fotograferingen... :(

De har förresten satt upp en cirkus utanför gärdeskolan, på andra sidan gatan, från min skola! :) Lite roligt kanske. Vi såg kameler från bussen. Hm...?

Jag läste  också i tidningen att 4 000 Svenskar typ kan dö i vinterns influensa! Läskigt ju! Det var främst äldre och sjuka som riskerade att bli smittade. Om man är född 1943 eller tidigare får man gratis vaccination! :D Bra,bra!

Men nu ska jag läsa min boook :) :)
Hejdå!
:)

Kommentarer
Postat av: Farmor

hoppas att få ett foto i t.ex. julklapp.Farmor

2008-10-11 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0